sunnuntai 24. toukokuuta 2015

24.5.2015

Holla!

Taas jääny tää kirjottaminen vähemmälle.. :D
No.. Tässä sitä ny taas ollaan.
Jos nyt ois enemmän aikaa kirjotella (ei varmasti ole), ku kesäloma on periaatteessa alkanu :)

Elikkä siis... No.. Keskiviikkona sain korjattua näytön melkeen täydelliseksi (ei lähellekkään) :D
Sit sain sen kans palautettua ja samana iltana olikin sitten jo merkattu että millon on esittely..
No.. Mullahan oliki sitte jo torstaina (luojan kiitos) se esittelytilaisuus.
Olin tottakai ihan paniikissa siinä vaiheessa, ku en oikeen tienny miten se pitää esitellä..
Eka esittelin kuitenki työselosteen ja sit katottiin verkkosivut.
Sit täyteltiin pari lappua ja se oli siinä ^^
Sain näytöstä kakkosen (arviointi siis 1-3), joten oon ihan tyytyväinen työnjälkeeni c:
Tottakai siinä oli semmosia mitä ois voinu korjata, mutta tiiämpähä sit ens kerralla c:

Torstaina alkoki sit periaatteessa kesäloma mulla.
Mitä nyt tiistaina (26.) ja perjantaina (29.) pitää mennä koululle :)
Sittempä se ois eka vuosi ohi lybeckerillä c: Kaks jälellä! WOO!
Päättäreihinki mua kysyttiin laulamaan ja soittamaan, ja tottakai sitä piti suostua c:
Olin siis siellä sakustarsissa laulamassa nii kai ne on sit juoruillu siitä opettajanhuoneessa :D

Sakustarsistaki tuli postia c:
Sain arviointilaput ja perus yläkoulun arviointikaavalla (4-10) sain esityksestä 8 ja 8+ c:
Siitäkin siis saa olla ylpee c:
En ihan kunniamainintaan asti tälläkertaa yltäny, mutta ens vuonna uudestaan ;)










Sekihä mun pitänee vielä kehua, että kävimpä Sami Hedbergin keikalla ;)
Oli aika mahtava c:
Nimmarin sain pipoon (sen verran paskanen että kuvaa en laita)
ja kainaloon pääsin yhteiskuvaan c:
Oli posket kipeenä vielä seuraavana päivänä ku sai nauraa niin paljon :D
Kannatti lähtee c: Ja vielä extemporena c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti